باده شبگیر

دل نوشته های قاصدک

باده شبگیر

دل نوشته های قاصدک

آدم برفی

۱- امان از این  دل  

سلام  برهمه ی  دوستان  خوبم   

اولندش : دیروز  تولد  دختر کوچیکم  بود  ( تولدت  مبارک عزیز  بابا ) 

دو مندش : تازه  فهمیدم  از  ساندویچی که اون شب کنار  بیمارستان خوردم  ده سال گذشته  

شاید  نون های ساندویچی  خیلی  تغییر نکرده باشند - اما  آدما ....... 

سومندش : خیلی  دلم  برای  اون  روزها تنگ شده  ( این  قافله  عمر عجب می گذرد....) 

چهارمندش :خیلی زیادشدن  آدمهایی که  می آیند - می خوانند- خوششان نمی آید  

شاید  هم  خوششان بیاید - ولی نه نقدی نه نظری - بی تفاوت مثل خیلی از آدمهای دنیای واقعی   

 

 

 

۲- شاید شعر  

 تقدیم به  دختر  خوبم  که  هنوز آدم برفی  اش  وسط  حیاط  آب  نشده است  

........

هر چند چشم  هایم  از گردوست 

اما چشم  های  بادامی ات را 

 باهیچ  چیز  عوض  نمی کنم   

آدم برفی  

 ....................................... 

زمستان شد  / مرا دوباره  بساز  

چقدر دلم  برای شال گردنت  / تنگ شده است 

آدم برفی  

.............................. 

دلم  می خواست  / مرا  پشت  پنجره ات /می  ساختی  

شاید آدم  می  شدم   

آدم برفی  

  .................................................. 

(همیشه  فقط با  همسن  های  خودم  / بازی  می  کنم  ) آدم برفی

  .............. 

(یکبار / فقط  یکبار مرا می سازی / حداقل هویجت  را  مناسب  انتخاب کن )آد....  

  

 

 

۳- رباعی   

بی  خانه  و بی  غذا ست  آدم برفی  

مشغول  ستاره  ها  ست  آدم برفی  

نه  شال  به  گردن  و نه دستکش دارد  

انگار  شبیه  ما  ست  آدم  برفی  

 

 .....................

گفتند  که بی ریا ست  آدم برفی    

همزاد  درون  ما ست آدم برفی  

این قدر  که با  غریبه ها  می  خندد  

من  فکر  کنم  خداست  آدم برفی  

............... 

قاصدک

نظرات 14 + ارسال نظر
کاما جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:56 ب.ظ http://derowgar.blogsky.com


تولد تولد تولدت مبارک
انشااله ۱۰۰۰ سال زنده باشی شاد باشی و سایه بابی مهربونت رو سرت

سلام
سپاس از حضورت

خواجه قاطر جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:57 ب.ظ http://ghater.blogsky.com

هوی یارو سلام
اگه ما می نوشتیم می گفتن یارو قاطره حرفیش نیست اما تو چرا ؟؟؟؟
غافله؟؟؟ یا قافله؟

خوب قاطر جان

این نشون می ده که ما هنوز نفهمیدیم کدوم صدا ی( ق) می دهد
بعدشم - این دقیقا نشون می ده که دیگه ........

سپاس از حواس جمع شما

کاما جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:59 ب.ظ http://aafrk.blogsky.com


من ادم برفی رو دست دارم و هرگز از دماغش سوپ نمیپزم(‌اگرچه نگفتی) اما دوست گرامی اینایی ک ذاشتی مشخص کن چیچی هستن؟ شعر یا همینجوری حرف دل کودکیتون
با این که قشنگن ولی به نظرم نباید در وبلاگ شعرتون باشن بهتر نیست که وبلاگی برای حرف دل داشته باشید؟

گاهی اوقات آدم با زبون کودکیش هم می تونه حرفای بزرگ بزنه

و من فکر میکنم همه ی شعر های دنیا حرف دل آدمها هستند
...........
ولی خوب از پست بعدی به احترام شما آدم بزرگها کمتر از این حرفها می زنم

علی اصغرنجفی(اغو) جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:15 ب.ظ http://www.aliasgharnajafi.blogfa.com

سلام سلام سلام
آقا مبارکه ایشالا
و ایشالا صدو پنجاه سالگیشو جشن تولد بگیرید
زنده و سلامت باشه و باشید

سلام
سپاس و درود از نظرات خوب شما

قاسم عباسی شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:00 ب.ظ http://delqofteha.blogfa.com

سلام دوست عزیز
ممنون بابت اینکه به من افتخار می دین و تشریف می یارین و دعوتم می کنین
واقعا شرمنده ام
من سه بار اومدم و نظر گذاشتم ولی ارسال نشد مشکلی که من با وبلاگهایی به غیر از بلاگفا دارم
در مورد ترانه پست قبلیتون واقعا زیبا بود و تنها ایرادی که میشه بهش گرفت طولانی بودنش باشه و اما پست زیبایی این هفته ازتون خوندم به خصوص طرح هایی که در مورد آدم برفی نوشته بودین
امیدوارم این بار موفق به ارسال بشم

موفق باشید

سلام

عزیز دلم
خوش اومدی
هرموقع تشریف بیارین قدم شما به روی چشم

در مورد ترانه حق با شماست
اما تصاویر هنوز کامل نبود مجبور به ادامه شدم

قاصدک شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:46 ب.ظ

خانم دری
از حضور شما بسیار خوشحال شدم
سپاس از لطف شما

آرش سیفی شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ب.ظ http://my-dead-bride.blogspot.com

مرسی دوست من که به من سر می زنی

خاله خانباجی یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:39 ب.ظ http://khalekhanbaji.blogf.com


سلام

سلام علیکم

محمد جواد کشوری دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:08 ق.ظ http://loghme.blogfa.com

سلام

راستش داشتم می شدم یکی از اونایی که میخونن و میرن!

برف نوشته های جالبی بود!

و اما در رباعی اول و در مصرع سومش «دستکش دارد» در وزن مشکل به وجود آورده!

و در رباعی آخر خدا انگار غیر منتظره اومدهُ نظر شخصیم اینه یعنی جا نیفتاده.

و این هم یک رباعی برای آدم برفی از خودم که اختصاصن تقدیم می کنم به شما و دختر کوچولوی نازنینتان به عنوان هدیه تولدش

دل ها همه بی قرار آدم برفی
رفتند همه کنار آدم برفی
انگار که چله ی زمستان شده است
یعنی که همان بهار آدم برفی!

خوشحال میشم نظرتونو راجع به رباعیات خودم بدونم.

سلام
سپاس از حضورت
و ممنون از هدیه خوبتون

.......................

چشم حتما در شعر های بعدی رعایت خواهم کرد.

محمد جواد کشوری دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:16 ق.ظ http://loghme.blogfa.com

آخ... ببخشید حواسم نبود شما نظر داده بودین!

آخه اینقدر صفحه های وب زیاد شد یهو قاطی کردم کدوم به کدوم بود!

راستی شما که احتیاج به دعوت ندارین! هروقت بیاین مارو خوشحال کردین.

لینک هم شدید با احترام.

pashmakoo سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:41 ق.ظ http://pashmakoo.blogsky.com

دیر رسیدم ولی تولد گل قشنگتو تبریک میگم باغبون مهربون
دلم واسه بابام تنگ شد
جمعه میرم پیش بابایی جونم
هووورررررررررررررا
آقا شاید واستون جذابیت نداشته باشه ولی یه سر بزن ممکنه خوشتون بیاد

سلام
سپاس از حضورتون

حتما می آیم

علی حکمتی نژاد شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:09 ق.ظ http://alihekmati.blogfa.com

سلام جناب معبودی خوشحالم و سپاسگذار که اومدید وبه وبم سر زدید.

تولد دختر کوچولوتون مبارک باشه ببخشید که دیر اومدم و دیر هم دارم تبریک میگم این پستتون رو خوندم خیلی خیلی زیبا بود اینا رو بی تعارف می گم.

تموم نوشته هاتون زیباس ولی این تیکه ها یه چیز دیگه س لااقل واسه من

هر چند چشم هایم از گردوست

اما چشم های بادامی ات را

باهیچ چیز عوض نمی کنم

آدم برفی

.......................................

زمستان شد / مرا دوباره بساز

چقدر دلم برای شال گردنت / تنگ شده است

آدم برفی

..............................

دلم می خواست / مرا پشت پنجره ات /می ساختی

شاید آدم می شدم

واقعا لذت بردم .

امشب شب خیلی خوبیه آخه هر وبی از دوستان رو سر می زنم یه کار قشنگ تو وبش گذاشته و این خیلی خوبه.

موفق باشیدو جوان جوان جوان

یاعلی.

سلام
دوست خوب و عزیزم
ترانه های شما هم قشنگ بود

خیلی دوست دارم در رابطه با ترانه هایم نظر بدهی

از نظرات شما استفاده خواهم کرد

در ضمن با احترام لینک شده اید
-------------------------
این هم به خاطر گل روی شما

-- مهم نیست که دکمه های روی سینه ام رنگارنگ است /
مهم این است که همه ی آنها روی سینـــه توبوده اند
آدم برفی

چهاردولی سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:42 ب.ظ

سلام اگه ادم برفی ها میدونستن شما این قدر قشنگ راجع به اونها شعر مگید هیچوقت از غصه اب نمی شدند راستی تولد دختر خانوم قشنگتون مبارک باشه امیدوارم همیشه در پناه حق سلامت باشن

سلام

سپاس از حضورتون و نظرات زیبا و دلگرم کننده شما
ممنون از توجه شما
سایه شما نیز بر سر فرزندانتان مستدام
شاد باشید و شاعر
--------
منتظرتون هستیم

رضا سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:13 ب.ظ http://www.mashoghane.blogfa.com

سلام آقای معبودی
ببخشید من انقده سرم شلوغ بود که نتوستم بیام نت و به همین خاطر نفهمیدم تولد دخترتونه به هر حال درسته دیر شده ولی بازم میگم مبارکه ان شالله که در طول زندگی خوشبخت باشه دست شما رو تو دوران پیری بگیره اون موقع میفهمین که اون لحضه خوشتر از لحضه ای که موقع تولدش ساندویچ میخوردین.

سلام
رضا جان ممنون

انشااله پیر شی جوون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد